Nyyydelige fiskekaker:-)

Denne oppskriften fikk jeg hos Pappa, og jeg deler den gjerne med dere:-)

Du trenger:

500 gram Hyse (eller annen fersk fisk.. Sei går også bra)

3 dl Melk

1/2 Løk (nå er jeg veldig glad i løk, så jeg bruker 1 løk pr 500 gram fisk)

1/2 ts Muskat

1/2 ts Pepper

2 ss Hvetemel

1 ss Potetmel

1 Egg

2 1/2 ts Salt

Så har du i alle ingrediensene i foodprossesoren (Bruk knivbladene) og kjører full fart i 2 minutter. Så er deigen ferdig og du kan begynne å steke. Jeg tar en dæsj i en spiseskje og har i pannen. Kakene blir nå ikke så runde og fine, men gode nok:-)) Husk å bruke mye margarin til stekingen!

Velbekomme!


Dette innlegget ble publisert i Oppskrifter. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

